torsdag 17 juni 2021

Nu väntar ett nytt jobb och nya möjligheter...

 Jag har valt att byta arbetsplats, lämnar den kommunala skolan efter snart 26 år och det känns rätt för mig. Går mot det nya med en lugn känsla och nyfikenhet. I och med det kommer denna blogg att ta slut, knuten i namnet till min tidigare arbetsplats känns det naturligt. Avslutar med den fina och hjärtevarma uppskattning jag fick av barn och föräldrar-det värmer länge. Kommer jag att starta en ny blogg? Absolut! Kommer jag att fortsätta att tycka att lärande och att få vara med ett tag är det finaste yrke man kan ha? Självklart.

Ett stort och ödmjukt tack till dig som tittat in, tagit del av min vardag och sett vårt arbete. Önskar dig en fin sommar och allt gott. Nu flyger jag vidare, fritt och väldigt lyckligt- mot nytt lärande och nya kunskaper.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar